| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
|
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
vanaha Holtti katees
|
Lähetetty: La Hel 13, 2010 16:28 Viestin aihe: |
|
|
^Todellakin kannattais tarkistaa se lääkitys! Ihme uni! Jotenkin harrypottermainen. Sä selkeästi nyt haluat suojella Lauria jotenkin... _________________ Re-teinix ja Porvarimummo! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
eevis Suurisuinen
|
Lähetetty: La Hel 13, 2010 16:33 Viestin aihe: |
|
|
^Joo en ehkä ala analysoida enempää, mutta samaan tulokseen tulin minäkin... Todella outo uni. _________________ ********************
eiku turkulaine mää oon
... ja punajuurinauris... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
piasi Koijari
Liittynyt: 24 Syy 2007 Viestejä: 1613 Paikkakunta: Kerjuulla lasten kanssa
|
Lähetetty: La Hel 13, 2010 22:10 Viestin aihe: |
|
|
^ Suojaan naisilta kenties???
Mä näin tässä yks yö unta, et Lenni meni tatuoijalle Emma-voiton kunniaks. Tatuoija oli levittäny jonnekin puistoon puna-valkoruudullisen huovan ja siihen Lenni sit meni kuvaa laitattaan.. Halus kuvan nilkkaan ja oli joku ihan ihme viivasysteemi. Lauri tuli istuskelemaan baarijakkaralle siihe viereen ja pudisteli päätään "ei tykkää":misen merkiksi. Tatuoija kyllästy ja lähti paikalta, jolloin Lenni alko ite tatskailee kuvaa. Siinä vaiheessa jo mäkin aloin pudistelee päätä ja Lenni karju, että saa se tehä mitä tykkää ku on 18v.......  _________________ Suomalainen mies on hikisenä kaikkein parhaimmillaan -A.Mertaranta |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Jensku Suurisuinen
Liittynyt: 14 Maa 2009 Viestejä: 629 Paikkakunta: Varsinaane Suomi
|
Lähetetty: Su Hel 14, 2010 9:31 Viestin aihe: |
|
|
Mun viimeöinen uni koski tota iän ikuista lumisadetta. Olin taas kerran aukonu miehelle päätä siitä, että meidän taloyhtiössä ei kukaan muu ku me pidetä huolta lumen luonnista. Yks kaks kuulin pihalta ääniä, jotka viittas lumen kolaamiseen. Äkkiä tietty juoksin ikkunaan kattomaan ja Laurihan se siellä kolas meidän pihaa. Mä sit vaan avasin ulko-oven ja sanoin Laurille, et hei kiitti tosi paljon ja menin takas sisälle. Miehelle sanoin vaan, et niil on kato se keikkatauko ni sil on aikaa kolata
Edit: eevis toi sun uni on kyl aikamoinen  _________________ Turha on taivalta tympeenä taittaa, jos tinkii tahdostaan... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Sihteeri Holtti katees
Liittynyt: 19 Hei 2005 Viestejä: 7604 Paikkakunta: Tienristeyksessä
|
Lähetetty: Su Hel 14, 2010 21:19 Viestin aihe: |
|
|
| eevis kirjoitti: | ^Joo en ehkä ala analysoida enempää, mutta samaan tulokseen tulin minäkin... Todella outo uni. | Olipas aika Fringemäinen uni, ripauksella Salaista Kansiota. Mutta toisaalta aika symppis uni, loppujen lopuksi. _________________ Hyvän hevoosen kyytillä on aina paha ilima. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
satuolento Holtti katees
Liittynyt: 25 Tou 2005 Viestejä: 5307 Paikkakunta: Ylihämärä ja powerpark
|
Lähetetty: Ti Hel 16, 2010 19:51 Viestin aihe: |
|
|
Huh, huh. Olipas pelottavan todentuntuinen uni aamulla. Takautumia ja etuitumia varmasti uni täynnä. Kyllä rokkarit osaa pelotella puheillaan tämmöisiä pieniä olentoja. _________________ Voi jäniskin olla enkeli. Ujona, upouusin siivin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Sihteeri Holtti katees
|
Lähetetty: Ti Hel 16, 2010 20:05 Viestin aihe: |
|
|
^ No? Kiusaako ne pienempiään? Toisaalta mitä järkeä olis kiusata isompiaan?
Mulla oli jonkin sortin Lauri Tähkä & Elonkerjuu huvipuistossa tyyppinen uni. Pölöhööntä siinä oli, että mulla oli kauhea kiirus Oprah Winfrey-showhun (jota en oikeasti oo kattonu ku varmaan yhyren jakson, aiheena koirat) ja jätin Elonkerjuun seisomaan vaikka ne muutaman ystävällisen sanan yritti vaihtaa, "Ei eheri ny, kiirus!". Mä nääs kiiruhrin kovaa sinne lavasteisiin niin Oprah ja joku nainen siä porajaa silimät päästänsä noin viis minuuttia ennen lähetystä, se oli joku aiva tyhymä juttu tyyliin ku perunat palo hellalle. Taputin Oprahia olalle että "Kyllä se siitä". Hyvin muuten Oprah osas suomea. _________________ Hyvän hevoosen kyytillä on aina paha ilima. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
satuolento Holtti katees
Liittynyt: 25 Tou 2005 Viestejä: 5307 Paikkakunta: Ylihämärä ja powerpark
|
Lähetetty: Ti Hel 16, 2010 20:25 Viestin aihe: |
|
|
No kiusaa! Vielä mä näytän Simolle ja Anterolle ettei mua kannata kiusata. _________________ Voi jäniskin olla enkeli. Ujona, upouusin siivin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
vanaha Holtti katees
|
Lähetetty: Ma Maa 08, 2010 11:08 Viestin aihe: |
|
|
Sunnuntai iltapäivän puolinukuksissa vietetyillä iltapäivätorkuilla pieni fändäriunipätkä:
Televisiossa näytettiin yhtäkkiä jotain oikein suurensuurta valkoista paperia tai kangasta, johon Kerjuu-fanit oli kirjoitellut lyijykynällä kaikenlaista. Löysin sieltä omankin kirjoitukseni tyyliin "Neitsyys meni Virgin Oilissa 2006 ja sen jälkeen ei ole ollut paluuta entiseen."
Se nyt oli vielä ok, mutta jostain syystä kaikkia oli haastateltu englanniksi. Kauhea oli kúulla oma äänensä
"I am fan" Ja just lausuttu niinkuin kirjoitetaan...Voiko muuten itseänsä kohtaan tuntea myötähäpeää?? Oli ihanaa havahtua, ja huomata, että tuo olikin vain unta!!  _________________ Re-teinix ja Porvarimummo! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Mirkku Holtti katees
Liittynyt: 25 Kes 2006 Viestejä: 6854 Paikkakunta: Lintujen kuningas
|
Lähetetty: Ma Maa 08, 2010 14:09 Viestin aihe: |
|
|
^
Mun unissa on vieraillut viime aikoina vaan ihan väärät bändit. Sunkkarit ja Elastinen mm.
Viime yönä näin unta Liinakosta. *vilkuttaa Liinakolle, missä hän lieneekään Liinakko asui miehensä kanssa asuntolaivassa. Ihanasti oli asuntolaiva sisustettu, mutta myrsky oli repinyt katon rikki. _________________ Luojan luoma Eturivin Martta & Porvari-Mummo |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Pami77 Suurisuinen
|
Lähetetty: Ma Maa 08, 2010 14:12 Viestin aihe: |
|
|
Meillä on käyty kovaa keskustelua kyläkouluista. Viime viikolla
näin sitten unta, että olimme tuossa omalla koululla mielenilmauksessa
ja eikös se Lauri sinne tupsahtanut. Tuli seisomaan siihen viereen ja minä
olin, että mitä sä ny tää teet? Mies vastas yksoikoosesti:" Moon tää puolustamas
teirän koulua." Olin otettu ja onnellinen, että välitti niin meirän pienen koulun
puolesta. Lauri hävis siitä vierestä ja meni puhumaan päättäjien kans.
Tierä sitten mitä lopputulema oli. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Mirkku Holtti katees
Liittynyt: 25 Kes 2006 Viestejä: 6854 Paikkakunta: Lintujen kuningas
|
Lähetetty: Ti Maa 09, 2010 23:45 Viestin aihe: |
|
|
Häjyuni oli taas vuorossa. Tällä kertaa päähenkilönä Paveri!
Paveri oli järjestänyt jonkun ihme suunnistusradan kerrostaloalueella. Piti etsiä mm. kolikon kuvia ikkunoista ym. Mä löysin tosi pian. Mutta se olikin muka ihan väärä paikka. Pöh! Pitäköön typerän suunnistuksensa.  _________________ Luojan luoma Eturivin Martta & Porvari-Mummo |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
paveri Häjy
Liittynyt: 15 Elo 2006 Viestejä: 2573 Paikkakunta: Tsadilainen Sipoossa
|
Lähetetty: Ke Maa 10, 2010 1:23 Viestin aihe: |
|
|
| Mirkku kirjoitti: | Häjyuni oli taas vuorossa. Tällä kertaa päähenkilönä Paveri!
Paveri oli järjestänyt jonkun ihme suunnistusradan kerrostaloalueella. Piti etsiä mm. kolikon kuvia ikkunoista ym. Mä löysin tosi pian. Mutta se olikin muka ihan väärä paikka. Pöh! Pitäköön typerän suunnistuksensa.  |
Toiset ne löytää väärän paikan, toiset ne hieroo väärää naista  _________________ maailman nopein paveri ... sekä ajamisessa että tulemisessa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Sihteeri Holtti katees
|
Lähetetty: To Maa 11, 2010 13:29 Viestin aihe: |
|
|
Tätä bändiä ei sais kyllä yhtää tuubittaa kun ne pirulaaset tuloo unihin.
Viime yönä Syntymähäjyjen kokoukses oli kauhee härdelliväittely siitä kumpiko on koskettavin biisi, Ainoaas vai Tehtaankatu. Bändiki oli paikalla eikä ne uskaltanu puhua mitää, ne vaan peljästynein silmin katteli sivusta. Laurilla oli muuten taas pulisongit (<- onko tuolle olemas mitää muuta sanaa, kun tuosta tuloo mielehen lähinnä joku piippu suus oleva vanha merimies).
Ratkaisua ei muuten tainnu tulla. _________________ Hyvän hevoosen kyytillä on aina paha ilima. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
piasi Koijari
Liittynyt: 24 Syy 2007 Viestejä: 1613 Paikkakunta: Kerjuulla lasten kanssa
|
Lähetetty: To Maa 11, 2010 13:37 Viestin aihe: |
|
|
Simo ja Lenni oli eilen meiän pihassa ennen olleessa koira-aitauksessa bilettämässä  _________________ Suomalainen mies on hikisenä kaikkein parhaimmillaan -A.Mertaranta |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|