Lauri Tähkä & Elonkerjuu :: Näytä viesti - ...kun rokkibändi tunkeutui sun uniin, lalaa... vol 5

Lauri Tähkä & Elonkerjuu - Virallinen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät 
 RekisteröidyRekisteröidy  Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Documento sin título

...kun rokkibändi tunkeutui sun uniin, lalaa... vol 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 38, 39, 40  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Lauri Tähkä & Elonkerjuu Foorumin päävalikko -> Yleistä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti

vanaha
Holtti katees

LähetäLähetetty: La Hel 13, 2010 16:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Shocked ^Todellakin kannattais tarkistaa se lääkitys! Ihme uni! Jotenkin harrypottermainen. Sä selkeästi nyt haluat suojella Lauria jotenkin...

eevis
Suurisuinen

LähetäLähetetty: La Hel 13, 2010 16:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^Joo en ehkä ala analysoida enempää, mutta samaan tulokseen tulin minäkin... Rolling Eyes Todella outo uni.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

piasi
Koijari

LähetäLähetetty: La Hel 13, 2010 22:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^ Suojaan naisilta kenties??? Wink

Mä näin tässä yks yö unta, et Lenni meni tatuoijalle Emma-voiton kunniaks. Tatuoija oli levittäny jonnekin puistoon puna-valkoruudullisen huovan ja siihen Lenni sit meni kuvaa laitattaan.. Halus kuvan nilkkaan ja oli joku ihan ihme viivasysteemi. Lauri tuli istuskelemaan baarijakkaralle siihe viereen ja pudisteli päätään "ei tykkää":misen merkiksi. Tatuoija kyllästy ja lähti paikalta, jolloin Lenni alko ite tatskailee kuvaa. Siinä vaiheessa jo mäkin aloin pudistelee päätä ja Lenni karju, että saa se tehä mitä tykkää ku on 18v....... Rolling Eyes

Jensku
Suurisuinen

LähetäLähetetty: Su Hel 14, 2010 9:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mun viimeöinen uni koski tota iän ikuista lumisadetta. Olin taas kerran aukonu miehelle päätä siitä, että meidän taloyhtiössä ei kukaan muu ku me pidetä huolta lumen luonnista. Yks kaks kuulin pihalta ääniä, jotka viittas lumen kolaamiseen. Äkkiä tietty juoksin ikkunaan kattomaan ja Laurihan se siellä kolas meidän pihaa. Mä sit vaan avasin ulko-oven ja sanoin Laurille, et hei kiitti tosi paljon ja menin takas sisälle. Miehelle sanoin vaan, et niil on kato se keikkatauko ni sil on aikaa kolata Laughing

Edit: eevis toi sun uni on kyl aikamoinen Smile

Sihteeri
Holtti katees

LähetäLähetetty: Su Hel 14, 2010 21:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

eevis kirjoitti:
^Joo en ehkä ala analysoida enempää, mutta samaan tulokseen tulin minäkin... Rolling Eyes Todella outo uni.
Olipas aika Fringemäinen uni, ripauksella Salaista Kansiota. Mutta toisaalta aika symppis uni, loppujen lopuksi.

satuolento
Holtti katees

LähetäLähetetty: Ti Hel 16, 2010 19:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Huh, huh. Olipas pelottavan todentuntuinen uni aamulla. Takautumia ja etuitumia varmasti uni täynnä. Kyllä rokkarit osaa pelotella puheillaan tämmöisiä pieniä olentoja.

Sihteeri
Holtti katees

LähetäLähetetty: Ti Hel 16, 2010 20:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^ No? Kiusaako ne pienempiään? Toisaalta mitä järkeä olis kiusata isompiaan?

Mulla oli jonkin sortin Lauri Tähkä & Elonkerjuu huvipuistossa tyyppinen uni. Pölöhööntä siinä oli, että mulla oli kauhea kiirus Oprah Winfrey-showhun (jota en oikeasti oo kattonu ku varmaan yhyren jakson, aiheena koirat) ja jätin Elonkerjuun seisomaan vaikka ne muutaman ystävällisen sanan yritti vaihtaa, "Ei eheri ny, kiirus!". Mä nääs kiiruhrin kovaa sinne lavasteisiin niin Oprah ja joku nainen siä porajaa silimät päästänsä noin viis minuuttia ennen lähetystä, se oli joku aiva tyhymä juttu tyyliin ku perunat palo hellalle. Taputin Oprahia olalle että "Kyllä se siitä". Hyvin muuten Oprah osas suomea.

satuolento
Holtti katees

LähetäLähetetty: Ti Hel 16, 2010 20:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No kiusaa! Vielä mä näytän Simolle ja Anterolle ettei mua kannata kiusata.

vanaha
Holtti katees

LähetäLähetetty: Ma Maa 08, 2010 11:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sunnuntai iltapäivän puolinukuksissa vietetyillä iltapäivätorkuilla pieni fändäriunipätkä:
Televisiossa näytettiin yhtäkkiä jotain oikein suurensuurta valkoista paperia tai kangasta, johon Kerjuu-fanit oli kirjoitellut lyijykynällä kaikenlaista. Löysin sieltä omankin kirjoitukseni tyyliin "Neitsyys meni Virgin Oilissa 2006 ja sen jälkeen ei ole ollut paluuta entiseen."
Se nyt oli vielä ok, mutta jostain syystä kaikkia oli haastateltu englanniksi. Kauhea oli kúulla oma äänensä
"I am fan" Ja just lausuttu niinkuin kirjoitetaan...Voiko muuten itseänsä kohtaan tuntea myötähäpeää?? Oli ihanaa havahtua, ja huomata, että tuo olikin vain unta!! Very Happy Very Happy

Mirkku
Holtti katees

LähetäLähetetty: Ma Maa 08, 2010 14:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^ Laughing Laughing
Mun unissa on vieraillut viime aikoina vaan ihan väärät bändit. Sunkkarit ja Elastinen mm. Cool
Viime yönä näin unta Liinakosta. *vilkuttaa Liinakolle, missä hän lieneekään Liinakko asui miehensä kanssa asuntolaivassa. Ihanasti oli asuntolaiva sisustettu, mutta myrsky oli repinyt katon rikki.

Pami77
Suurisuinen

LähetäLähetetty: Ma Maa 08, 2010 14:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä on käyty kovaa keskustelua kyläkouluista. Viime viikolla
näin sitten unta, että olimme tuossa omalla koululla mielenilmauksessa
ja eikös se Lauri sinne tupsahtanut. Tuli seisomaan siihen viereen ja minä
olin, että mitä sä ny tää teet? Mies vastas yksoikoosesti:" Moon tää puolustamas
teirän koulua." Olin otettu ja onnellinen, että välitti niin meirän pienen koulun
puolesta. Lauri hävis siitä vierestä ja meni puhumaan päättäjien kans.
Tierä sitten mitä lopputulema oli.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Mirkku
Holtti katees

LähetäLähetetty: Ti Maa 09, 2010 23:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Häjyuni oli taas vuorossa. Tällä kertaa päähenkilönä Paveri! Very Happy
Paveri oli järjestänyt jonkun ihme suunnistusradan kerrostaloalueella. Piti etsiä mm. kolikon kuvia ikkunoista ym. Mä löysin tosi pian. Mutta se olikin muka ihan väärä paikka. Pöh! Pitäköön typerän suunnistuksensa. Evil or Very Mad

paveri
Häjy

LähetäLähetetty: Ke Maa 10, 2010 1:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mirkku kirjoitti:
Häjyuni oli taas vuorossa. Tällä kertaa päähenkilönä Paveri! Very Happy
Paveri oli järjestänyt jonkun ihme suunnistusradan kerrostaloalueella. Piti etsiä mm. kolikon kuvia ikkunoista ym. Mä löysin tosi pian. Mutta se olikin muka ihan väärä paikka. Pöh! Pitäköön typerän suunnistuksensa. Evil or Very Mad

Laughing Laughing Laughing Toiset ne löytää väärän paikan, toiset ne hieroo väärää naista Wink

Sihteeri
Holtti katees

LähetäLähetetty: To Maa 11, 2010 13:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tätä bändiä ei sais kyllä yhtää tuubittaa kun ne pirulaaset tuloo unihin.
Viime yönä Syntymähäjyjen kokoukses oli kauhee härdelliväittely siitä kumpiko on koskettavin biisi, Ainoaas vai Tehtaankatu. Bändiki oli paikalla eikä ne uskaltanu puhua mitää, ne vaan peljästynein silmin katteli sivusta. Laurilla oli muuten taas pulisongit (<- onko tuolle olemas mitää muuta sanaa, kun tuosta tuloo mielehen lähinnä joku piippu suus oleva vanha merimies).
Ratkaisua ei muuten tainnu tulla.

piasi
Koijari

LähetäLähetetty: To Maa 11, 2010 13:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Simo ja Lenni oli eilen meiän pihassa ennen olleessa koira-aitauksessa bilettämässä Laughing
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Lauri Tähkä & Elonkerjuu Foorumin päävalikko -> Yleistä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 38, 39, 40  Seuraava
Sivu 34 Yht. 40

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Documento sin título