| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
|
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
satuolento Holtti katees
Liittynyt: 25 Tou 2005 Viestejä: 5307 Paikkakunta: Ylihämärä ja powerpark
|
Lähetetty: To Tam 05, 2006 13:01 Viestin aihe: kirjautunut sisään mutta kuitenkin ulkona. |
|
|
Ovatko muut huomanneet että kun olette kirjautunut sisään niin tovin kuluttua tämä rakkine vaatii sinua kirjautumaan uudelleen mutta näyttää että olet edelleen sisällä. Se heittelee pihalle. On se ikävää kun just oot lähettämässä viestiä niin et voikkaan kun et oo muka kirjautunu sisään.
Osaako arvon Maisterimme sanoa mistä tämä johtuu ja onko tämä vaiva korjattavissa? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Jadekettu Holtti katees
Liittynyt: 01 Elo 2005 Viestejä: 7868 Paikkakunta: Henkisesti Teuvalainen
|
Lähetetty: To Tam 05, 2006 13:28 Viestin aihe: |
|
|
Olisko joku aikaraja, että jos et kirjoita muutamaan minuuttiin niin järjestelmä kirjaa ulos. _________________ Mikä ei tapa, se vituttaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
satuolento Holtti katees
|
Lähetetty: To Tam 05, 2006 13:31 Viestin aihe: |
|
|
Mutta ku se heittää pihalle lähes samantien. Aikarajaksi mä sitä ensin mietinkin ja tarkkailin tilannetta mutta kun ei se voinu siitä ehtiä. Vai onko täälä minuutin aikaraja?
Tai sitte tämä on Maisterin vienokaino tapa sanoa että hanki elämä! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
nuuskamuikkunen Holtti katees
|
Lähetetty: To Tam 05, 2006 13:37 Viestin aihe: |
|
|
tai vinkki et mee tekees sitä työtäs..... hippa _________________ Mä en enää tiedä kuka mä oon |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Sihteeri Holtti katees
Liittynyt: 19 Hei 2005 Viestejä: 7604 Paikkakunta: Tienristeyksessä
|
Lähetetty: To Tam 05, 2006 13:38 Viestin aihe: |
|
|
Mulla oli kerran samanlainen ongelma ( ), koko ajan näytti että Sihteeri olis ollu linjoilla. Kun sitten meinasin kirjoittaa kokeeksi jotakin, niin heitti viestiä että en ole kirjautunu sisään. Nimi näkyi kuitenkin ruudulla. Menin sitten ihmeissäni työkaverin koneelle kurkkaamaan miltä siellä näyttää ja siinä vaiheessa ei nimimerkkiä näkynyt.
En tiä mikä häihäräppi tuo oli, johtuiko ihan omasta koneesta vai mistä mutta olin hetken että  _________________ Hyvän hevoosen kyytillä on aina paha ilima. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
satuolento Holtti katees
|
Lähetetty: To Tam 05, 2006 14:53 Viestin aihe: |
|
|
| Kun tuo on siis tapahtunut monta kertaa tässä kuukauden sisällä. Useammallakin eri koneella. Että ei se koneesta ainakaan ole kiinni. Mutta lohduttavaa kuulla että en oo ainut kenellä näin on käynyt. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
vihalaanen Häjy
Liittynyt: 25 Tou 2005 Viestejä: 3226 Paikkakunta: Ulvila, kropsua eväsnä.
|
Lähetetty: To Tam 05, 2006 16:47 Viestin aihe: |
|
|
Mullei vastaavaa oo koskaa tapahtunu!  _________________ Aikaanen lintu nappaa maron, mutta juustua saa se hiiri, joka tuloo toisena! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
satuolento Holtti katees
|
Lähetetty: Pe Tam 06, 2006 17:05 Viestin aihe: |
|
|
| Muuten Sihterri mikä selaan sulla oli sillo käytössä? Moon miettiny tätä yöllä että jos se johtuu selaamesta. Koululta ku se on temppuillu niin on ollu IE. Mozilla ei kai oo koskaan tehny sitä. *mietteliäänä* |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Sihteeri Holtti katees
Liittynyt: 19 Hei 2005 Viestejä: 7604 Paikkakunta: Tienristeyksessä
|
Lähetetty: Pe Tam 06, 2006 18:23 Viestin aihe: |
|
|
IE  _________________ Hyvän hevoosen kyytillä on aina paha ilima. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Jadekettu Holtti katees
Liittynyt: 01 Elo 2005 Viestejä: 7868 Paikkakunta: Henkisesti Teuvalainen
|
Lähetetty: To Lok 15, 2009 7:54 Viestin aihe: |
|
|
Foorumi tekee tätä mulle taas lähes joka kirjautumisella. Ärsyttävää kun viestit kuittaantuu luetuksi sitten uusintakirjautumisella.
Lisäksi uutissivun Edelliset 10 -painike ei toimi IE6:lla, Firefoxilla kyllä. _________________ Mikä ei tapa, se vituttaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
piasi Koijari
Liittynyt: 24 Syy 2007 Viestejä: 1607 Paikkakunta: Kerjuulla lasten kanssa
|
Lähetetty: Ma Maa 01, 2010 23:23 Viestin aihe: |
|
|
^ kirjautumisongelma vaivaa jos kirjaudun sisään normaalisti..
Tarttee tulla sisään "Kirjaudu tarkistaaksesi yksärit" kautta niin ei hävitä merkintöjä uusista viesteistä..
Ehkäpä ongelma joskus poistuu.. _________________ Suomalainen mies on hikisenä kaikkein parhaimmillaan -A.Mertaranta |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|