| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
|
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Tytteli Suurisuinen
Liittynyt: 23 Syy 2008 Viestejä: 786 Paikkakunta: Kerjuulla ihanaisessa Suomessa
|
Lähetetty: Ti Hel 09, 2010 0:29 Viestin aihe: |
|
|
^Kyllä siinä on upeat aukaistavat kannet iha ku vanhan hyvän ajan levyissä !! Eli sä oot saanu vaan sen sisimmäisen pussin ja kannet on jääneet matkan varrelle  _________________ <> Voinko kulkea maailman ääriin, tuntematta yhtään ikävää ? <> |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Jones Holtti katees
Liittynyt: 15 Tam 2007 Viestejä: 5206 Paikkakunta: Kyläsaari ikuisesti
|
Lähetetty: Ti Hel 09, 2010 0:44 Viestin aihe: |
|
|
^ No nyt tuli kyä
aika paha miäli.
Tais olla hyvä juttu
että purin kaupan,
enhä mää eres
saanu sitä,
mitä olin ollu ostamassa  _________________ Vii lav Fapriiikas ! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Noppa Suurisuinen
Liittynyt: 20 Maa 2007 Viestejä: 1457 Paikkakunta: Tapaninkylä
|
Lähetetty: Ti Hel 09, 2010 9:58 Viestin aihe: |
|
|
^No huh, huh, tuo on kyllä nyt aika kurjaa touhua. _________________ No, mitä se onni on ? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Sihteeri Holtti katees
Liittynyt: 19 Hei 2005 Viestejä: 7604 Paikkakunta: Tienristeyksessä
|
Lähetetty: Ti Hel 09, 2010 14:12 Viestin aihe: |
|
|
^^ Hyvä että sait kaupan purettua. Ikävä juttu, mutta jotenki niin uskomaton: siis että jos joku on ostamas vinyyliä, niin sille lähetetähän tatimas oleva levy iliman kansia . Siis tottakai levyyn kuuluu kannet, se on osa vinyylin viehätystä. Plus tietysti se että kannet suojaa sitä levyä, muun muassa levyn kulkeutuessa postin välityksellä uudelle omistajalle. Ehkä tämä meni ny ajattelemattomuuden ja vinyyliin tottumattomuuden piikkiin myyjän osalta, oppia ikä kaikki.
Toivottavasti saat Jones uuden onnistuneen yrityksen. _________________ Hyvän hevoosen kyytillä on aina paha ilima. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Cat71 Papukaija
|
Lähetetty: La Hel 13, 2010 10:00 Viestin aihe: |
|
|
Nyt boksin saa Netanttilasta49 eurolla.
Taitaa jäädä multa hankkimatta kun tuo paita on M kokoa  _________________ ♫Tänään ei huomista murehdita♫ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Dragsu Suurisuinen
Liittynyt: 15 Hei 2008 Viestejä: 1347 Paikkakunta: Etelä-Pohojammaalla
|
Lähetetty: La Hel 13, 2010 10:23 Viestin aihe: |
|
|
^Ooo! No nyt alkaa olla hinta kohdillaan. Nyt mä alan vakavissani harkita ostoa  _________________ 'Täällä syntyy rintaani ilo ja riemu, jota ei voi kertoilla kuolevaanen sielu' |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Jensku Suurisuinen
Liittynyt: 14 Maa 2009 Viestejä: 629 Paikkakunta: Varsinaane Suomi
|
Lähetetty: La Hel 20, 2010 21:52 Viestin aihe: |
|
|
Hih. Kummityttö oli meil hoidos tänään ja ku vanhemmat tuli häntä hakemaan niin ekana huusi niille, että määki äiti pliis haluun sellaisen aikuisten aarrearkun sellaisen ku Jensku-tädillä ja tarkoitti tietty mun boksia tuli hyvä vinkki tulevia synttäreitä varten. _________________ Turha on taivalta tympeenä taittaa, jos tinkii tahdostaan... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Mirkku Holtti katees
Liittynyt: 25 Kes 2006 Viestejä: 6850 Paikkakunta: Lintujen kuningas
|
Lähetetty: La Hel 20, 2010 23:54 Viestin aihe: |
|
|
| Cat71 kirjoitti: | Nyt boksin saa Netanttilasta49 eurolla.
Taitaa jäädä multa hankkimatta kun tuo paita on M kokoa  |
Kotkan Anttilas näytti olevan 69 euroa. Ei sentään 69,7...
Tuo NetAnttilan loota taitaa mennä jo vakavaan harkintaan.... _________________ Luojan luoma Eturivin Martta & Porvari-Mummo |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Dragsu Suurisuinen
Liittynyt: 15 Hei 2008 Viestejä: 1347 Paikkakunta: Etelä-Pohojammaalla
|
Lähetetty: Su Hel 21, 2010 11:53 Viestin aihe: |
|
|
Niin siis mäkin tosiaan vihdoin ja viimein tuon loodan hommasin Ja oli sininen vinyyli, vaikka mulle ny oli se ja sama, kumpi sieltä tulee. Musta on mielestäni komeempi, mutta onhan se kiva omistaa tommonen keräilyharvinaisuus eli sininen vinyyli  _________________ 'Täällä syntyy rintaani ilo ja riemu, jota ei voi kertoilla kuolevaanen sielu' |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Seijama Suurisuinen
Liittynyt: 16 Mar 2007 Viestejä: 1440 Paikkakunta: Saimaan saaressa
|
Lähetetty: Ke Hel 24, 2010 20:25 Viestin aihe: |
|
|
Sininen vinyyli Vaikka aika mustaltahan tuo näyttää ellei valoa vasten katso. Mutta eipä ollut sama tuoksu jonka (hamasta nuoruudesta) vinyyleistä muistan..tämän kannessa ei ollut sellaista lakkausta, jossa oli tuoreena ihan oma tuoksunsa.
Paidassa on komia painatus, raaskisikohan ottaa yöpaitakäyttöön.. no pitänee ensin keikalla korkata.
Edittiä: päivänvalossa lp on kyllä ihan sininen  _________________ Ennen pitkää on taas lokakuu |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Mirkku Holtti katees
Liittynyt: 25 Kes 2006 Viestejä: 6850 Paikkakunta: Lintujen kuningas
|
Lähetetty: Pe Maa 12, 2010 0:48 Viestin aihe: |
|
|
Mullakin on kerjuuloota Viime viikolla se jo tuli. Tilasin sitten pihinä ihmisenä sen NetAnttilan alennusmyynnistä. Hieno se on. Hieno sininen vinyyli. Se herättikin lapsissa eniten ihmetystä. Siis ylipäätään LP-levy. Miten ihmeessä siinä voi olla musiikkia?!
Paitakin mahtuu päälle, olkapäät on vaan vähän hassut. Niihin jää jotenkin tyhjää Mä en vaan tiedä missä mä sitä säilytän. Meillä ei oo tilaa sille  _________________ Luojan luoma Eturivin Martta & Porvari-Mummo |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Peggy Papukaija
|
Lähetetty: Pe Maa 12, 2010 18:03 Viestin aihe: |
|
|
| Mirkku kirjoitti: | Mullakin on kerjuuloota Viime viikolla se jo tuli. Tilasin sitten pihinä ihmisenä sen NetAnttilan alennusmyynnistä. Hieno se on. Hieno sininen vinyyli. Se herättikin lapsissa eniten ihmetystä. Siis ylipäätään LP-levy. Miten ihmeessä siinä voi olla musiikkia?!
Paitakin mahtuu päälle, olkapäät on vaan vähän hassut. Niihin jää jotenkin tyhjää Mä en vaan tiedä missä mä sitä säilytän. Meillä ei oo tilaa sille  |
Tilasin kans netAnttilasta ja viime viikolla hain sen postista. Vinyyli on sininen ja boksi muutenkin kaikinpuolin hiano, myös t-paitaan oon tyytyväinen ja se olikin mulla päällä ideparkin keikalla. _________________ jos rakkaus on lakia, onni suuri avara, lukemattomat tähdet kimaltaa taas |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
hanniina Rääppöö
|
Lähetetty: Pe Maa 19, 2010 14:30 Viestin aihe: |
|
|
Sokoksella 3+1 -päivää tarjouksessa Kerjuuloota vain 39,90. Pakkohan se oli ostaa!!!! Täydellinen setti  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Hupalaanen Rääppöö
|
Lähetetty: Pe Maa 19, 2010 18:01 Viestin aihe: |
|
|
^ Kiitti vinkistä. Pakkohan se oli hakea .
Lootaa myöten täyttä tavaraa, sinisellä vinyylillä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Ässä Rääppöö
|
Lähetetty: Pe Maa 19, 2010 21:39 Viestin aihe: |
|
|
Seijamalle isoo kiitos, boksi tuli meille ehjänä ja täyrellisenä  _________________ Köyhän lapsi... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|