| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
|
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Liekkityttö Suurisuinen
|
Lähetetty: Su Hel 07, 2010 18:45 Viestin aihe: |
|
|
^Aivan! Nua naiset oli niin viksuja, jotta molisin kirioottanu niille..  _________________ -muistona sydämes liekistä aina- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
kirsikka Holtti katees
Liittynyt: 25 Maa 2006 Viestejä: 7687 Paikkakunta: Meren sylissä helsingissä
|
Lähetetty: Ma Hel 08, 2010 18:09 Viestin aihe: |
|
|
Tänään alkais neloselta Kallio, mut piru niin myöhään(mulle)
jos joku kattoo kertokaa oliko hyvä nimimerk. vanha kalliolainen _________________ Joku kottarainen Pieni rääväsuu.L.T. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
vanaha Holtti katees
|
Lähetetty: Ti Hel 09, 2010 0:02 Viestin aihe: |
|
|
Tykkäsin Kalliosta! Vaikken mitenkään ollut aikonut katsoa, en yleensä mihinkään sarjaan ehdi. Kaupunkilaisesti kivat maisemat, kauniisti kuvattu. Ota jollekin nauhalle,kirsikka, jos sulle vielä tutut kulmat! Tuoreet näyttelijätkin! _________________ Re-teinix ja Porvarimummo! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
kirsikka Holtti katees
|
Lähetetty: Ti Hel 09, 2010 23:44 Viestin aihe: |
|
|
Mä arvasin et Kallio ois hyvä, en mä muuten siel ois 22v. asunu
Täytynee kattoo ens maanantaina kun kuitenkin väsyttää aina vaik menis
illalla 6 nukkuu  _________________ Joku kottarainen Pieni rääväsuu.L.T. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
vanaha Holtti katees
|
Lähetetty: Ke Hel 10, 2010 0:39 Viestin aihe: |
|
|
^Voihan se olla sulle liian lällynlässy,mutta kato nyt kerran ja muodosta oma mielipide. Mä tykkäsin. Ja sä näet tuttuja paikkoja. _________________ Re-teinix ja Porvarimummo! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
kirsikka Holtti katees
|
Lähetetty: Ke Hel 10, 2010 16:29 Viestin aihe: |
|
|
Mä oon tullu vanhaks, mua väsyttää nykyään aina siis ihanaina.
Mut katon ens jakson, vaikka eihän noi kaltsin kulmat oo kaukana nytkään _________________ Joku kottarainen Pieni rääväsuu.L.T. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
mannakorpi Papukaija
Liittynyt: 07 Huh 2008 Viestejä: 299 Paikkakunta: käyn aholaitaa...
|
Lähetetty: Ke Hel 10, 2010 19:16 Viestin aihe: |
|
|
^eka jakso ainakin oli hyvä - tykkäsin. Ja jaksothan on nähtävissä Nelosen nettisivuilta, jos ei oo mahdollista kattoo niitä sillon ku ne tulee telkkarista tai ei oo mahdollistaa tallentaa boxille. _________________ no hard feelings... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Silja Suurisuinen
|
Lähetetty: Ke Hel 10, 2010 23:18 Viestin aihe: |
|
|
katson Mariaa ja mieli tekee karjua.... on meille TAAS miss Suomi valittu . Idiootti - tuleva Martina Aitolehti tai BB-Henna mikä lie!
Ois varmaan kulunu turhiin höpötyksiin, mut tuli nyt tänne. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lakeuren seireeni Suurisuinen
Liittynyt: 14 Syy 2006 Viestejä: 642 Paikkakunta: Isoo kirkkoo,syrän pohojanmaalla
|
Lähetetty: To Hel 11, 2010 13:51 Viestin aihe: |
|
|
http://ohjelmat.yle.fi/satuhaat/etusivu
Tänään voi taas käyrä tosi pohjalla ja tuijottaa tota! Tänään haastatellahan 2005 vuoren pareja,notta mitä niille nyt kuuluu! _________________ - S'oot niinku Teuva kevätauringos. - |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lakeuren seireeni Suurisuinen
Liittynyt: 14 Syy 2006 Viestejä: 642 Paikkakunta: Isoo kirkkoo,syrän pohojanmaalla
|
Lähetetty: To Hel 11, 2010 13:52 Viestin aihe: |
|
|
| Silja kirjoitti: | katson Mariaa ja mieli tekee karjua.... on meille TAAS miss Suomi valittu . Idiootti - tuleva Martina Aitolehti tai BB-Henna mikä lie!
Ois varmaan kulunu turhiin höpötyksiin, mut tuli nyt tänne. |
Joo mäki hetkuusen kuuntelin että voi jesus mikä blondi! Onhan se tosi nuori tyttö vielä,mutta voi apua! _________________ - S'oot niinku Teuva kevätauringos. - |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
paveri Häjy
Liittynyt: 15 Elo 2006 Viestejä: 2573 Paikkakunta: Tsadilainen Sipoossa
|
Lähetetty: To Hel 11, 2010 14:29 Viestin aihe: |
|
|
Päättyipäs eilinen "Kova Laki" hauskasti ... suorastaan nokkelasti.
Käytiin oikeutta hankalasta tapauksesta, jossa katselijalle tuotiin jakson aikana tapauksesta aina uusia "todisteita". Oikeudenkäynnissä sekä syyttäjä että puolustus olivat niin vakuuttavia, ettei itse ainakaan olisi osanut päättää, onko syytetty syyllinen vai ei..... sitä oikein odotti, mihin tuomioon sarjassa päädyttäisiin.
Ja miten jakso päättyi ..
No, valamiehistö tuli päätöksen kanssa, paperi annettiin tuomarille, joka silmäili sitä. Tämän jälkeen paperi kiikutettiin takaisin valamiehistön puhemiehelle.
Tuomari kysyy : "Do you Find Mr.XX Guilty or Not Guilty for ....".
Valamiehistön puhemies aloittaa: "We Find Mr.XX ..." ja sitten tulee musta ruutu , jossa alkaa lopputekstit. ...
Eli loppu jäi avoimeksi ja jätti katselijan pohtimaan asiaa.  _________________ maailman nopein paveri ... sekä ajamisessa että tulemisessa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Saku Koijari
|
Lähetetty: To Hel 11, 2010 15:37 Viestin aihe: |
|
|
^Toisaalta hyvä veto se lopetus, mutta nyt jäi tämä pohdinta "miksi he päätyivät tähän" pois ja mitä kummaa oli siinä laatikossa, jonka se nainen heitti sinne taksiin. Sitä ei missään vaiheessa otettu sieltä pois, vähäkö mietityttää... _________________ pakenin pilviin valkoisiin mustiin pilviin, joist´ ei voi kuin pudota |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
JussiPeura Papukaija
Liittynyt: 16 Maa 2008 Viestejä: 431 Paikkakunta: Pohjois-Suomi
|
Lähetetty: To Hel 18, 2010 22:41 Viestin aihe: |
|
|
Ketä ei jaksa olumppialaiset kiinnostaa,nii maikkarilta tulis pirun hyvä leffa,
Shaun of the Dead. _________________ älä kysy minulta mitään,
en kuitenkaan tiedä |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Sihteeri Holtti katees
Liittynyt: 19 Hei 2005 Viestejä: 7604 Paikkakunta: Tienristeyksessä
|
Lähetetty: Pe Hel 19, 2010 15:25 Viestin aihe: |
|
|
Kattooko kukaan muu Yleltä perjantaisin Toisia naisia? Englantilaiset osaa tehereä hyvää draamaa kun ne haluaa. Tuo sarja on tuollaista naisten hömppää, mutta hyvintehtyä hömppää.
Ja voi hitsi mä oon ihan koukussa Putoukseen, se on kyllä Southparkin lisäksi maailman paras ohjelma. Näyttelijöillä pelittää kemiat hyvin keskenään, niillä näyttää olevan oikeasti hauskaa lavalla toistensa ja ittensä kustannuksella, heittäytyvät hommihin ja rooleihin täysiä mutta eivät ota sitä liian vakavasti vaan rennolla otteella, Jaakko Saariluoma on Suomen paras juontaja, sketsit aivan älyvapaata, nerokkaan nopeaa improvisaatiota ja reagointia, hetkes elämistä, monipuolisia näyttelijöitä, hyvä tunnusmusiikki, - riittääkö kehuminen? Ja sitte tuloo joku joka kommentoi lyhyen ytimekkäästi: Ihan paska.
Paskaa tai ei, niin sen lisäksi että on pitäny lauantaisin käkättää teeveen eres, niin pitää jatkaa hihittämistä kattomalla pätkiä tuubista.
Täs on hyvä otos ohjelmasta:
Heimlichin manööveri
Ja edellisestä pätkästä johtuen:
Hirviniemen anteeksipyyntö
Kapakkatappelu
Polttopiste
Sketsihahmokilpailu
Meillä on viime aikoina pyöriny Marja Tyrni Pallivahasta keittiös, imetty parsaa, laskettu ruttokansantuotetta, ennustettu ja tunnustettu, uhattu hakata sun faijaas, huudettu piimää jne . Eli hahmot on onnistunu siinä mihinkä ne on tehtyki.
Godzilla vs. Mozzarella
Älyvapaus on rentouttavaa. Toisaalta tehkää itte peräs, noilla näyttelijöillä on viihdyttämisen lahja, älykkäitä pirulaisia. Kari Hietalahti on aina ollu symppis, mutta Aku Hirviniemi Marja Tyrneineen on kyllä jotaki aiva huippua.
Tuolla näyttelijäporukalla täytyy olla hulvattomat saunabileet.
Mä oon vakuuttunu siitä että jos Lauri Tähkä & Elonkerjuu olis televisio-ohjelma, niin solis Putous  _________________ Hyvän hevoosen kyytillä on aina paha ilima. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Aapeli Konsta Häjy
Liittynyt: 19 Mar 2006 Viestejä: 3391 Paikkakunta: Himoksen kupeessa
|
Lähetetty: Pe Hel 19, 2010 16:18 Viestin aihe: |
|
|
| Sihteeri kirjoitti: |
Meillä on viime aikoina pyöriny Marja Tyrni Pallivahasta keittiös, imetty parsaa, laskettu ruttokansantuotetta, ennustettu ja tunnustettu, uhattu hakata sun faijaas, huudettu piimää jne . Eli hahmot on onnistunu siinä mihinkä ne on tehtyki.
Älyvapaus on rentouttavaa. Toisaalta tehkää itte peräs, noilla näyttelijöillä on viihdyttämisen lahja, älykkäitä pirulaisia. Kari Hietalahti on aina ollu symppis, mutta Aku Hirviniemi Marja Tyrneineen on kyllä jotaki aiva huippua.
Tuolla näyttelijäporukalla täytyy olla hulvattomat saunabileet.
|
Moon eritään huono kattomahan tv-ohojelmia, mutta tää putous on kyllä mullaki osunu hermohon. Sä unohrit tuosta listasta Kete Rahkosen. Meillä aina välistä täytyy tulla olokkariin kesken riehunnan rinta rottingilla ja huutaa penaltishot! Toisaalta non vaan Isänsä Poikia
Nää hahmot torellaki toimii!
Erityisen hauskana mä näjen täs touhus tuon, jotta saa kunnolla maistella uurempien sketsikkojen (mikähän sana tuo oli) ammattitaitoa. Huipputyyppejä on ollu multa ihan hukas. _________________ - mutta mitä paskaa.... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|